Zazwyczaj nie tak bardzo interesuje nas producent jak znana nam marka produktu. To
właśnie marka kojarzy się nam z jakością. Co ważniejsze pod względem reklamy
"nazwa producenta" czy "nazwa marki" wybiera sam jej twórca. Wszystko zależy od planu
marketingowego i planu działania.
Powszechnie marką może być nazwa producenta, nazwa linii produktów lub ich połączenie.
Dla odbiorcy nie ma to znaczenia. Dla producenta ważne jest, aby jego produkt, w tym
wypadku pufa, kojarzył się dobrze.
Jak w każdej gałęzi gospodarczej, również i w meblarskiej, fabryk i manufaktur jest wiele. Pufa jest dość łatwym produktem do wytworzenia. Choć pewnie o wielu produktach można to powiedzieć. W warunkach domowych też można ją wykonać, ale nie życzę nikomu zabawy ze stropianem. Te drobne lekkie kuleczki, tylko zdają się malutkimi perełkami, tak naprawdę są paskudne i wszędzie ich pełno. Wyprodukowanie to dopiero ćwierć sukcesu, jeszcze trzeba je sprzedać. A to już nie jest takie proste. Mimo, że pufki są przyjazne i sympatyczne, musi znależć się jeszcze amator wylegiwania się i wygody.